کد خبر: 1225508
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
تیم جنایی در بررسی‌های فنی محل حادثه و تن‌پیمایی از زن فوت‌شده هیچ مورد مشکوکی مشاهده نکردند و تنها موضوعی که متصور بود زهره فکور ساعتی قبل با خوردن قرص به زندگی‌اش پایان داده‌است. 
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: پرونده زهره فکور صبور بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که دو سال قبل بر اثر مسمومیت دارویی به کام مرگ رفته‌بود، با شکایت یکی از اعضای خانواده‌اش که مدعی بود مردی هنرمند او را تشویق به خودکشی کرده وارد مرحله تازه‌ای شد. 
شامگاه سه‌شنبه دهم اسفندماه سال ۱۴۰۰ به مأموران پلیس تهران خبر رسید زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون در خانه‌اش به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته است. 
با اعلام این خبر، تیمی از مأموران ۱۲۴ قلهک راهی محل حادثه شدند. مأموران داخل پذیرایی طبقه چهارم ساختمانی مسکونی با جسد زهره فکور صبور بازیگر ۴۳ ساله سینما و تلویزیون روبه‌رو شدند که لباس خانه به تن داشت و تعدادی هم پوکه‌های قرص در نزدیکی‌اش روی میز گذاشته شده‌بود. 
از آنجایی که مرگ بازیگر سینما مشکوک به نظر می‌رسید، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. 
تیم جنایی در بررسی‌های فنی محل حادثه و تن‌پیمایی از زن فوت‌شده هیچ مورد مشکوکی مشاهده نکردند و تنها موضوعی که متصور بود زهره فکور ساعتی قبل با خوردن قرص به زندگی‌اش پایان داده‌است. 
در بررسی‌های بعدی هم مأموران پلیس دریافتند چند ساعتی قبل از حادثه، زهره فکور صبور با مادرش تلفنی حرف می‌زده و گریه می‌کرده‌است و بعد هم تلفنش را خاموش می‌کند. به همین دلیل مادر وی موضوع را به شوهر دخترش که یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان سرشناس سینما و تلویزیون است، خبر می‌دهد و اظهار نگرانی می‌کند. سپس وی به خانه همسر دومش می‌آید و با جسد او روبه‌رو می‌شود. 
همچنین مشخص شد وی در آخرین پستی که در اینستاگرامش گذاشته از اینکه وارد حرفه بازیگری شده اظهار پشیمانی کرده‌است. 


 شکایت جدید 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، پزشکی قانونی اعلام کرد وی بر اثر مسمومیت دارویی فوت کرده‌است و به همین دلیل پرونده وی بسته شد تا اینکه مدتی قبل مادر زهره فکور صبور به دادسرای امور جنایی رفت و اعلام کرد از مرد جوانی به اتهام دست داشتن در مرگ دخترش شکایت دارد. 
وی در ادعایی گفت: «مدتی بود دخترم ناراحت بود و حال خوبی نداشت تا اینکه از صحبت‌های او فهمیدم با مردجوانی که در کار هنر است، اختلاف پیدا کرده است. مرد جوان ابتدا دخترم را تهدید کرده‌بود تا اینکه پس از مدتی دخترم را تشویق به خودکشی می‌کند. من از صحبت‌های دخترم متوجه شدم این مرد همیشه او را ترغیب می‌کرده تا به زندگی‌اش پایان دهد تا اینکه دخترم فوت کرد و الان از این مرد شکایت دارم.» 
با شکایت مادر زهره فکور صبور، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات درباره این ادعا را صادر کرد. 


 احضار مرد هنرمند 
بررسی‌ها نشان داد مرد جوان به عنوان واسطه بین بازیگران و کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی فعالیت دارد و بازیگران را برای اجرای نقش در فیلم‌ها و سریال‌ها به کارگردان‌ها معرفی می‌کند. همچنین مشخص شد وی با زهره فکور صبور هم ارتباط داشته و او را به برخی کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی معرفی کرده‌است. 
بدین ترتیب مأموران وی را برای تحقیق به اداره پلیس احضار کردند. 
وی پس از احضار به بازپرس جنایی گفت: «من واسطه بین هنرپیشه‌ها و کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی هستم و بازیگران زیادی را برای اجرای نقش در فیلم‌های سینمایی معرفی کرده‌ام. به همین سبب با زهره فکورصبور ارتباط داشتم، اما ادعای مادرش را قبول ندارم. چون هیچ اختلافی با زن فوت‌شده نداشتم و ارتباط ما کاری بود.» 
پس از تحقیق از مرد جوان، مأموران در بررسی‌ها دریافتند وی در مرگ بازیگر مشهور سینما و تلویزیون هیچ نقشی نداشته‌است و او را تشویق به خودکشی نکرده‌است.» بدین ترتیب پرونده زهره فکور صبور بسته شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار